ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری با هدف ایجاد ارتباط مشتریان با شرکت و بررسی و تجزیه و تحلیل اصولی نیازمندیهای شما مشتریان گرامی صورت می پذیرد. CRM :Customer Relation Managment فرآیندی است جهت گردآوری و یکپارچه سازی اطلاعات به منظور بهره برداری موثر و هدفدار از آنها. با استفاده از این استراتژی برآنیم تا ضمن شناسایی نیاز شما مشتریان گرامی حداکثر رضایت شما را تامین نمائیم. مدیران شرکت ایران ترانسفو ری اعتقاد دارند که کیفیت شایسته و مطلوب بیش از این باید باشد و قطعا تلاش مستمر و همه جانبه ای صورت می گیرد تا با استعانت از خداوند سبحان و مساعدت مسئولین محترم سازمان و تلاش بی وقفه کارگران زحمت کش هر چه بهتر این هدف محقق گردد. شرکت ایران ترانسفو ری به این امر بدیهی واقف است که انتقاد دلسوزانه چراغی است تابنده و راهنما برای پیمودن راه در پیش رو. پس امید است با تکمیل فرم های نظرسنجی با ما در موفقیت و ارتقاء این محصول ملی سهیم باشید.

مشخصات تکمیل کننده فرم

بر حسب کیفیت و عملکرد از صفر(ضعیف) تا 100(عالی) امتیاز دهید.

لطفا به پرسش های ذیل پاسخ دهید

ثبت